Thursday 17 May 2012

CRAZY FRIEND~~

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA..


post kali ni khas buat sahabatku..
SYAZANA SYAHIRA..
atau aku panggil SYA 
atau kadang2 SYASYA..
( dia takan kata heeyyy!! berani kau panggil aku syasya..)
hahaha..

dia ni memang aktif sukan mcam aku..
so kitaorg agak gila bila sembang psal sukan yg kitaorg masuk..
masing2 share cerita..
aku jeles ngan cerita dia 
tp dia lg jeles ngan cerita aku.. hahaha..
dia ni memang bnyak perangai pelik..
satu ciri yg semua setuju tentg dia ni..
"KEDEKUT"
dia memang kedekut..
kadang2 tak makan sngt..
sampai gastrik.. kena marah ngan kawan2 dia termasuk aku..
bnyak benda yg korang akan pelik dia tak mkan
sbab nak dia kata "mahal la benda tu"
"aku nak jimat duit"
dan mcam2 lg.. haha.

BUT she is diffrence from other girls i have met..
aku boleh share bnyak benda ngan dia..
ckap mcam dah bertahun kenal..
padahal baru 4 bulan lebih je..
dia ni nmpak biasa je..
tp bnyak btol rahsia dia..
yg korang mcam tak sangka dia mcam tu..
btol kan SYA? haha

ahad ni (20 mei) last dia kat UPM before ke KMK..
memang sedih dia nak kluar..
tertiba je tak masuk sehari kuliah then kata nak kluar..
memang benci btol kat dia ni..
3 hari aq~~ ada la cerita nya. hehe segan..
hari ni (17 mei) aq dpt electric kettle( beli ye)



dan cawan (hadiah dari dia) pelik btol..
gambar unpacking hadiah.. hehehe





so trus la guna bila dah dpt.. hehe.
jerang air, bancuh air..
1 HOT CHOCOLATE CADBURY + 2 MILO..
memang sedap la..






mlam td (17 ke 18 mei) memang tido lena..
cuaca pon elok je..
aku dah OK la sya..
harap kau buat yg terbaik kat sana nant..
kau tak boleh bg alasan klo tak boleh score 3.80 keatas..


I WISH U ALL THE BEST..
DO NOT EVER FORGET US IN UPM..
ONCE A FAST TRACKER ALWAYS A FAST TRACKER..
REMEMBER GROUP 1 EVERY TIME..


SEKIAN SAHAJA UNTUK KALI INI.. WASSALAM.. GOOD LUCK MY FRIEND.. :D


4 comments:

Hantaranmurah Enterprise said...

Hi hafizal.. Great blog.. Nice to read.. Anyway want to tell u that Mr.Petak blog created New Animated Series Coming soon.. Just visit and comment ye!! TQ http://petakniaga.blogspot.com/

hafizal 07 said...

thanx ya..

syasya zunah syakirah said...

hahaha.... syazana syahira mmg mcm tu.... >___^

hafizal 07 said...

HAHA.. btol tu zunah.. :D